Klantenservice

Graag helpen we je zo goed en snel als mogelijk. Dat begint in de winkel, maar kan natuurlijk ook online. Als je een advies nodig hebt of als je een vraag hebt kun je langskomen, maar je kunt ons ook bellen of een bericht sturen via e-mail. We denken graag met je mee. 

Wil je je bestelling graag ingepakt hebben als kraam- of verjaardagscadeau? Laat het ons even weten, dan pakken we het feestelijk voor je in.  

Tenzij anders aangegeven leveren we al onze artikelen uit voorraad. Je bestelling wordt binnen een werkdag in behandeling genomen. Als je betaalt via iDEAL wordt je pakket afhankelijk van het tijdstip van bestellen, dezelfde dag of een dag later aangeboden voor verzending. Normaal gesproken vindt levering één werkdag na verzending plaats. 
Omdat we afhankelijk zijn van de service van Post NL kunnen we levering binnen één dag niet garanderen.

Mochten er onverhoopt bestellingen beschadigd, of zelfs kapot aankomen dan vragen we je dit direct te melden. 't Holtschöpke en de vervoerder zijn verantwoordelijk voor de bezorging. Wij zorgen voor een oplossing. Bij vragen en of opmerkingen kun je ons tijdens openingstijden bereiken via 077-4621024 of anders via [email protected].